שיפוץ דירה קומפלט

שיפוץ דירה קומפלט

בזכות הוותק שלנו כבר יותר מעשור בעולמות הבנייה ושיפוץ דירות, הסקנו המון תובנות על החיים ועל שיפוצים. עבור רובנו המרוץ לדירה או לבית עם גינה הוא המירוץ העיקרי בחיינו. חשבתם שהשקעה הסתיימה. למדנו כי חשוב מאוד לשמור על מצב הנכס שלכם שכן זו הדרך הבטוחה לשמור על ערכו בשוק הנדל"ן.חושבים על שיפוץ כללי? חושבים לרכוש דירה ישנה לשפץ אותה? חושבים לשפץ את הדירה לפני מכירה? אספנו עבורכם כמה תובנות מעולם השיפוצים בנושא שיפוץ דירות קומפלט.

לשיפוץ דירה קומפלט – האם השתמשתם בכל שטח הדירה?

מרגישים שהבית קטן עליכם? רוצים לגדול ולהרחיב את הדירה ולא בטוחים שזה אפשרי. שווה לכם לבדוק את נושא תוספות בנייה כמו בניית חדר נוסף או ממ"ד, הוספת מרפסת שמש, הוספת קומה, הרחבת הדירה, בניית גג, חדר על גג. במקרים בהם כאשר לא נוצלו מלוא זכויות הבנייה בנכס – כלומר, אם בזמן הבנייה לא נוצל מלוא השטח המקורי שהוגדר לבנייה – ניתן לבקש לנצל את הזכויות עבור תוספת. יש לבצע בקשה לעדכון תב"ע תכנית המאפשרת זכויות נוספות לבנייה שמתעדכנת מעת לעת. תהליך זה מצריך אישורי עירייה ובירוקרטיה שמטרתם עמידה בתקנים המוגדרים בחוק, תקנים שלמעשה נועדו להגן על הסביבה והגרים בה. לאחר קבלת האישורים הנדרשים יוצאים לדרך שסופה שדרוג הדירה או הבית, יצירת מרחב מגורים גדול יותר, ובאופן טבעי העלאה דרמתית של שווי הנכס.

חשוב לזכור – אינסטלציה לפני ריצוף.

ריצוף לבית היא הדרך הקלה לשדרוג כל דירה ישנה. היום זה כבר סטנדרט, כולם ממהרים לרצף בקרמיקה את הרצפות בחדר האמבטיה או בחדר המגורים. שדרוג מהיר ולא יקר. חשוב מאוד לזכור שמתחת לרצפות ממוקמת מערכת האינסטלציה של הדירה. אם מערכת זו לא מתוחזקת כראוי יכול להיות מקרה בו תאלצו לפרק את שתי השכבות הרצפה בבית או את הריצוף החדש שרק רוצף. שנייה לפני שאתם ממהרים להדביק או לרצף בדקו את מערכת האינסטלציה בדירה? מתי היא הוחלפה? כיצד היא מתוחזקת? האם ישנם נזילות קטנות שהם סימן לבאים. 

בחירת הקבלן עבור שיפוץ דירה קומפלט

חברת לארס ממוקמת בונה, משפצת ומשדרגת אלפי דירות קומפלט ומבנים ברחבי הארץ כבר למעלה מעשור, וגאה להציב סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, מקצועיות ובטיחות בכל פרויקט. העובדים שלנו כוללים אנשי מקצוע מכל תחומי הבנייה. אנו מעניקים מענה מקצועי ומהיר לשיפוצים מכל הסוגים: החל משיפוץ חדר אחד, דרך שיפוץ דירה שלמה, ובנייני מגורים.

רוצים לקבל מידע נוסף? צרו איתנו קשר.

שיפוץ בית
Uncategorized

שיפוץ בית

תהליך שיפוץ הבית שיפוץ בית הוא תהליך ארוך שמצריך חשיבה ותכנון מראש. שיפוץ בית יכול

קרא עוד »
Scroll to Top